8/8/10

Paula 7-08-10 no se...


MENSAJE ESCRITO POR PAULA A UN XICO

Pau, necessite dir-te un parell de coses...
Com ja hauràs deduït (i si no, t'ho dic ara) m'agrades. De deveres. Aleshores, jo necessite saber si anem a tenir alguna cosa més mes enllá de "rollo", perquè m'agradeu tu i un altre xic, i el altre xic m'ha demanat eixir... I jo no puc dir-li que si sense saber que penses tu, perquè (sigam sincers) em dus boja.
A mi (seguim amb la sinceritat) em dona la impressió/certeça de que jo a tu t'agrade per a lo just... Aleshores, disme lo que penses pronte, per favor...

MENSAJE QUE LE CONTESTO EL XICO

En un primer moment tu m'agradaves i molt, confiava en que m'enamoraria promte de tu. Pero el amor no arribaba i jo em torturaba a mi mateixa peque no et vull fer mal.
No vuic ferte mes mal del que ja t'estic fent, aixina que es millor que estigues amb ell, digues que si i siusplau perdonam si t'he fet mal o si me portat com un capullo.

Yo aun sigo muy pillada por él, y le he dicho al otro chico que se espere... Que hago? Necesito consejo.
Gracias.




hola paula
a ver, mi consejo es que le digas que si al chico que te ha pedido salir, ya que el otro te ha dejado claro que con el a lo mas que llegarias es a un "rollo"... eso si, se clara con el chico al que le digas que si, explicale como esta el asunto, intentalo porque alomejor te sorprende el resultado y te das cuenta que eres feliz asi, y si lo intentas y sale mal, pues siempre estas a tiempo de seguir insistiendo para que el otro xico te llegue a querer... pero intenalo con el que te ha pedido salir porque si no siempre te quedaras con la duda de que hubiera pasado si....siempre estas a tiempo de retroceder.

0 comentarios:

Tablón

Usuario Mensaje